Unix Gaming positioneert zichzelf als King Maker in de Sandbox Metaverse

Unix Gaming positioneert zichzelf als King Maker in de Sandbox Metaverse
UniX Gaming streeft ernaar een ecosysteembouwer te worden binnen The Sandbox Metaverse, gebruikmakend van zijn op Unity gebaseerde gamemaker-tool. Het plan is om een ​​gameplay-prototype te maken dat partners kunnen gebruiken om unieke spelmechanismen te creëren die zullen evolueren naar nieuwe ervaringen binnen The Sandbox.





UniX Gaming is bekend in de game-ruimte om te verdienen. Er wordt gezegd dat het de grootste van Metaverse "gilden" is, die NFT's uitlenen aan opkomende gamers, waardoor ze de kans krijgen om te concurreren met andere spelers en grote beloningen te verdienen die vervolgens worden verdeeld met het gilde. Het probleem met spelen om te verdienen gamen is dat het een zeer hoge toetredingsdrempel heeft, waardoor nieuwe spelers dure NFT's moeten kopen voordat ze aan de slag kunnen. UniX Gaming heeft, net als andere gilden, een verzameling NFT's verzameld die het via beurzen aan spelers zal uitlenen. Het biedt ook ondersteuning door middel van eSports-training en educatief materiaal om ervoor te zorgen dat de carrières van die spelers succesvol zijn.





UniX Gaming is echter niets anders dan ambitieus. Naast het ondersteunen van getalenteerde jonge gamers met een focus op ontwikkelingslanden, ontwikkelt het ook zijn eigen play-to-earn-titels, waarbij Bibits Game en Vigilance 2099 beide in uitvoering zijn. Daarnaast heeft UniX Gaming ook een Launchpad gecreëerd voor play-to-earn-games van derden, waarmee ze geld en bekendheid kunnen vergroten door middel van Initial Game Offerings en marketingcampagnes.





Dat verklaart waarom het zo goed past bij The Sandbox, een van de bekendste en populairste Metaverses van allemaal. De Sandbox kan worden gezien als een gedecentraliseerde virtuele wereld, waar deelnemers digitaal onroerend goed kunnen kopen, meeslepende 3D-werelden kunnen bouwen en NFT's zoals avatars, virtuele goederen en games kunnen ontwerpen en creëren. Met het platform kunnen gebruikers game-ervaringen ontwerpen, games spelen, NFT's winnen en verhandelen op de Sandbox Marketplace.





Als een van de grootste games in de Metaverse heeft The Sandbox de aandacht getrokken van grote namen zoals Adidas, The Walking Dead, Deadmau5, Atari en Rollercoaster Tycoon, die allemaal hun eigen virtuele werelden op het platform hebben gecreëerd.





De Sandbox wordt steeds populairder en veel meer merken en bedrijven zoeken een ingang naar de Metaverse en kopen daar digitaal land in. De meeste hebben echter niet de expertise om hun Metaverse-domeinen zelf te ontwikkelen, vandaar de behoefte aan een ecosysteemontwikkelaar zoals UniX.





UniX zal zijn tool voor het maken van games aanbieden om merken te helpen bij het creëren van omgevingen, gebouwen, winkels of wat ze maar willen binnen The Sandbox. Daarnaast zal het zijn expertise ook gebruiken om merken te helpen bij het creëren van wat het noemt "minigames" en sociale gebieden waar hun volgers kunnen spelen en communiceren. Als gamegilde zullen deze minigames een belangrijk aandachtsgebied zijn en UniX werkt al aan een klassiek flipperkastspel in Japanse stijl genaamd "Pachinko" en meer complexe spellen.





De recente lancering van UniX's game-ontwikkelingsstudio 1Mhz Studios betekent dat het goed gepositioneerd is om nieuwe games voor de Metaverse te bouwen. 1Mhz Studios heeft momenteel 16 fulltime game-ontwikkelaars en nog eens acht externe ontwikkelaars die werken aan het creëren van een gaming-ecosysteem dat meerdere genres en omgevingen omvat.





De samenwerking zal de bekendheid van UniX binnen de Metaverse vergroten en zal daaraan toevoegen met de creatie van zijn eigen virtuele wereld. UniX zal zich ook richten op het brengen van zijn educatieve inhoud in The Sandbox als onderdeel van zijn voortdurende inspanningen om gamen om spelen om te verdienen toegankelijker te maken voor iedereen.







"Onszelf vestigen als de nummer één ontwikkelaar op zo'n immens platform in de metaverse zal de positie van UniX binnen de Play-to-Earn-wereld verder verbeteren en onze bekendheid in de ruimte vergroten", zei UniX in een blogpost op Medium. "Het zal ook de mogelijkheid bieden voor veel meer spraakmakende partnerschappen met enorme merken. Als een domino-effect zal onze symbolische prijs stijgen, en al onze huidige houders en investeerders zullen als resultaat hun portemonnee zien verbeteren."







Een ander voordeel van de samenwerking is dat UniX-communityleden ook de eerste prijs krijgen voor nieuwe beloningen binnen The Sandbox, inclusief NFT-drops en tokens die zijn gekoppeld aan de Metaverse-minigames.







"[UniX is] een van de snelstgroeiende en beste gilden die we tot nu toe hebben gezien, en hun toewijding om een ​​betere gemeenschap op te bouwen dankzij Creator-vaardigheden en het leren van Building skills is een broodnodig element voor ons ecosysteem,"




zei Julien Gratz, hoofd van de uitgeverij Sandbox.





Disclaimer: dit artikel is uitsluitend bedoeld voor informatieve doeleinden. Het wordt niet aangeboden of is niet bedoeld om te worden gebruikt als juridisch, fiscaal, investerings-, financieel of ander advies.