UniX Gaming kondigt strategisch partnerschap aan met The Sandbox

Zug, Zwitserland, 17 januari 2022. UniX Gaming is vereerd om haar strategische samenwerking met Sandbox aan te kondigen, met als doel een ecosysteembouwer in de Sandbox-metaverse te worden. Via hun eigen game-maker-tool op basis van Unity, creëert het team een gameplay-prototype, met als doel unieke en vermakelijke gameplay-mechanica te creëren die de mogelijkheid bieden om volwaardige ervaringen in Sandbox te worden.
Sandbox is een van de toonaangevende gedecentraliseerde virtuele werelden die een voortrekkersrol heeft gespeeld in de groei van de vraag naar virtueel onroerend goed. Na talloze samenwerkingsverbanden met grote merken uit de traditionele wereld te hebben verworven, zoals Snoop Dogg, Deadmau5, Adidas en The Walking Dead, om er maar een paar te noemen, zal deze samenwerking veel progressiever zijn en in tegenstelling tot andere merken.
“We zijn erg verheugd om het UNIX Gaming-team te verwelkomen als partner binnen The Sandbox. Ze zijn een van de snelstgroeiende en beste gilden die we tot nu toe hebben gezien, en hun toewijding om een betere gemeenschap op te bouwen dankzij de vaardigheden van Creator en het leren van Building skills is een broodnodig element voor ons ecosysteem; we zijn zeker een goede match!”, Julien Gratz, Head of Publishing, The Sandbox.
UniX kan de leverancier worden voor projecten die land op de Sandbox willen kopen, maar niet over de middelen beschikken om het land zelf te ontwikkelen. Als ecosysteembouwer van Sandbox zal UniX in staat zijn om nieuwe partners te ondersteunen bij hun intrede in de metaverse. Naast hun plannen om volwaardige avonturen in Sandbox te creëren, wil UniX hun favoriete educatieve aspect opnemen in een bekwaam platform in Sandbox.
“We zijn enthousiast over deze samenwerking, we hebben veel plannen die we tot leven willen brengen in The Sandbox. Onze samenwerking met hen zal ons niet alleen veel plezier doen, maar we zijn ook verheugd om andere projecten te ondersteunen om ook deel te nemen aan het ecosysteem”, mede-oprichter en CEO van UniX Gaming, Mirko Basil Doelger.
Over de zandbak
The Sandbox, een dochteronderneming van Animoca Brands, is een van de gedecentraliseerde virtuele werelden die de recente groei van de vraag naar virtueel onroerend goed heeft aangewakkerd door samen te werken met grote IP's en merken, waaronder Adidas, Snoop Dogg, The Walking Dead, Deadmau5, Atari, Rollercoaster Tycoon, Troetelbeertjes, De Smurfen en meer. Voortbouwend op de bestaande The Sandbox IP met meer dan 40 miljoen wereldwijde installaties op mobiel, biedt The Sandbox Metaverse spelers en makers een gedecentraliseerd en intuïtief platform om meeslepende 3D-werelden en game-ervaringen te creëren en om hun creaties veilig op te slaan, te verhandelen en er geld mee te verdienen. Ga voor meer informatie naar www.sandbox.game en volg de regelmatige updates op Twitter, Medium en Discord.
Over UniX Gaming
Als een van de early adopters in de P2E-ruimte, werd UniX in juni 2021 gelanceerd met een andere benadering van gamen door het plezier van gamen te combineren om mensen in ontwikkelingslanden te helpen. Door hun gebruik van opkomende play-to-earn-modellen, biedt UniX beurzen aan spelers uit minder ontwikkelde landen. De beurzen van UniX hebben sinds juni 2021 de grootste gaminggemeenschap of gilde ter wereld gecreëerd met meer dan 180.000 leden. Ga voor meer informatie naar UniX's website | Gemiddeld | Discord | Telegram | Twitter | Instagram | Zenuwtrekking.
Disclaimer: Dit is een gesponsord persbericht en is alleen voor informatieve doeleinden. Het weerspiegelt niet de standpunten van Crypto Daily en is ook niet bedoeld om te worden gebruikt als juridisch, fiscaal, investerings- of financieel advies
Sandbox is een van de toonaangevende gedecentraliseerde virtuele werelden die een voortrekkersrol heeft gespeeld in de groei van de vraag naar virtueel onroerend goed. Na talloze samenwerkingsverbanden met grote merken uit de traditionele wereld te hebben verworven, zoals Snoop Dogg, Deadmau5, Adidas en The Walking Dead, om er maar een paar te noemen, zal deze samenwerking veel progressiever zijn en in tegenstelling tot andere merken.
“We zijn erg verheugd om het UNIX Gaming-team te verwelkomen als partner binnen The Sandbox. Ze zijn een van de snelstgroeiende en beste gilden die we tot nu toe hebben gezien, en hun toewijding om een betere gemeenschap op te bouwen dankzij de vaardigheden van Creator en het leren van Building skills is een broodnodig element voor ons ecosysteem; we zijn zeker een goede match!”, Julien Gratz, Head of Publishing, The Sandbox.
UniX kan de leverancier worden voor projecten die land op de Sandbox willen kopen, maar niet over de middelen beschikken om het land zelf te ontwikkelen. Als ecosysteembouwer van Sandbox zal UniX in staat zijn om nieuwe partners te ondersteunen bij hun intrede in de metaverse. Naast hun plannen om volwaardige avonturen in Sandbox te creëren, wil UniX hun favoriete educatieve aspect opnemen in een bekwaam platform in Sandbox.
“We zijn enthousiast over deze samenwerking, we hebben veel plannen die we tot leven willen brengen in The Sandbox. Onze samenwerking met hen zal ons niet alleen veel plezier doen, maar we zijn ook verheugd om andere projecten te ondersteunen om ook deel te nemen aan het ecosysteem”, mede-oprichter en CEO van UniX Gaming, Mirko Basil Doelger.
Over de zandbak
The Sandbox, een dochteronderneming van Animoca Brands, is een van de gedecentraliseerde virtuele werelden die de recente groei van de vraag naar virtueel onroerend goed heeft aangewakkerd door samen te werken met grote IP's en merken, waaronder Adidas, Snoop Dogg, The Walking Dead, Deadmau5, Atari, Rollercoaster Tycoon, Troetelbeertjes, De Smurfen en meer. Voortbouwend op de bestaande The Sandbox IP met meer dan 40 miljoen wereldwijde installaties op mobiel, biedt The Sandbox Metaverse spelers en makers een gedecentraliseerd en intuïtief platform om meeslepende 3D-werelden en game-ervaringen te creëren en om hun creaties veilig op te slaan, te verhandelen en er geld mee te verdienen. Ga voor meer informatie naar www.sandbox.game en volg de regelmatige updates op Twitter, Medium en Discord.
Over UniX Gaming
Als een van de early adopters in de P2E-ruimte, werd UniX in juni 2021 gelanceerd met een andere benadering van gamen door het plezier van gamen te combineren om mensen in ontwikkelingslanden te helpen. Door hun gebruik van opkomende play-to-earn-modellen, biedt UniX beurzen aan spelers uit minder ontwikkelde landen. De beurzen van UniX hebben sinds juni 2021 de grootste gaminggemeenschap of gilde ter wereld gecreëerd met meer dan 180.000 leden. Ga voor meer informatie naar UniX's website | Gemiddeld | Discord | Telegram | Twitter | Instagram | Zenuwtrekking.
Disclaimer: Dit is een gesponsord persbericht en is alleen voor informatieve doeleinden. Het weerspiegelt niet de standpunten van Crypto Daily en is ook niet bedoeld om te worden gebruikt als juridisch, fiscaal, investerings- of financieel advies