The Rabbids vallen de Metaverse binnen terwijl The Sandbox samenwerkt met gaminggigant Ubisoft

The Rabbids vallen de Metaverse binnen terwijl The Sandbox samenwerkt met gaminggigant Ubisoft
Op 8 februari kondigde de dochteronderneming van Animoca Brands en het gedecentraliseerde project voor de virtuele wereld van gaming, The Sandbox, aan dat het een samenwerking aangaat met het Franse videogamebedrijf Ubisoft. Volgens de aankondiging zal Ubisoft zijn eigen land hebben in de virtuele metaverse, en de wereld zal beginnen met voxelized versies van Rabbids-personages.
The Sandbox werkt samen met Ubisoft, eigenaar van multimediagamefranchise om IP-elementen naar de Sandbox Gaming Metaverse te brengen
Ubisoft en de Rabbids komen naar de op blockchain gebaseerde virtuele wereld The Sandbox, volgens een aankondiging van het bedrijf. De gaminggigant Ubisoft staat bekend om zijn multimediafranchises, waaronder Assassin's Creed, Far Cry, Tom Clancy's, Prince of Persia, Rabbids en Rayman.
The Sandbox zegt dat het project "strategisch samenwerkt met Ubisoft om Ubisoft-game-IP-elementen te introduceren in The Sandbox-gamingmetaverse." Om te beginnen brengt Ubisoft personages uit de franchise Rabbids, een spin-off videogame van Rayman.
De Rabbids-videogamefranchise is enorm populair en medio juni 2021 werd gezegd dat de titel Mario + Rabbids Kingdom Battle meer dan 7,5 miljoen stuks verkocht. Statistieken van juni 2019 geven aan dat de hele Rabbids-serie videogames wereldwijd meer dan 20 miljoen stuks heeft verkocht.
In de loop der jaren is de Rabbids-serie van videogames en -shows populair geworden, zoals IGN in 2006 zei dat de game "boeiend en verslavend is en dat het gevoel voor humor van de titel een klasse apart is." Ubisoft is al in de wereld van non-fungible token (NFT)-technologie gestapt door Tom Clancy's gaming-serie te presenteren, met NFT's die gebruikmaken van de Tezos-blockchain.
In The Sandbox metaverse zal Ubisoft een entertainmentzone produceren met interactieve ervaringen. Het persbericht dat naar Bitcoin.com News is gestuurd, bevat voxelized versies van de personages en items van Rabbids. Guillaume Mammi, senior manager new business en partnerships van Ubisoft, zei dat het bedrijf ernaar uitkijkt om toe te treden tot de blockchain-metaverse-wereld.
“We zijn verheugd om de Rabbids naar de Sandbox-gemeenschap te brengen en spelers in staat te stellen hun eigen originele ervaringen te creëren met elementen van onze gaming-IP. We kunnen niet wachten om te zien hoe ze zich de wereld van de Rabbids eigen maken,” zei Mammi. De Ubisoft-manager voegde toe:
De Sandbox is een voor de hand liggende nieuwe leuke toevoeging aan de lange lijst van Rabbids-wereldinvasies, en een geweldige kans voor Ubisoft om een metaverse ervaring voor zijn merken te experimenteren.
De mede-oprichter van Sandbox zegt dat 'Ubisoft heeft bewezen dat het in staat is voorop te blijven lopen op het gebied van innovatie'
De native toke-sandbox (SAND) van de Sandbox staat op 36, in termen van de beste cryptomarktkapitalisaties, onder 12.474 cryptocurrencies. SAND heeft vandaag een marktwaarde van ongeveer $ 4,6 miljard en tot nu toe is de waarde van SAND ten opzichte van de Amerikaanse dollar met meer dan 3.400% gestegen.
Statistieken van cryptoslam.io geven aan dat in termen van NFT-verkopen aller tijden, The Sandbox op de negende plaats staat met een omzet van $ 364,1 miljoen. Van de $ 22,9 miljard aan op metaverse gebaseerde tokens volgens marktkapitalisatie, staat het SAND-token op de derde plaats onder de metaverse-concurrenten decentraland (MANA) en axie infinity (AXS).
Naast Ubisoft heeft The Sandbox sinds het begin van het project verschillende samenwerkingsverbanden aangegaan met bekende merken en beroemdheden. Partners zijn onder meer Adidas, Warner Music Group, Atari, The Smurfs, Care Bears en Snoop Dogg.
Sebastien Borget, COO en mede-oprichter van The Sandbox zei in een verklaring aan Bitcoin.com News dat "Ubisoft een wereldwijd gamebedrijf is dat heeft bewezen in de voorhoede van innovatie te blijven."
"We verwelkomen Ubisoft in de open Metaverse terwijl we samenwerken om nieuwe mogelijkheden te creëren voor spelers, fans en makers met blockchain en Web3", voegde The Sandbox executive toe.
Tags in dit verhaal
Adidas, Atari, Blockchain, blockchain Ubisoft, Troetelbeertjes, Guillaume Mammi, Metaverse, Metaverse Ubisoft, nft, NFT's, Non-fungible Token, Prince of Persia, Rabbids, Rabbids Invasion, Rayman, Snoop Dogg, The Smurfs, Tom Clancy's gaming-serie , Ubisoft, Ubisoft blockchain, Ubisoft executive, Ubisoft Metaverse, voxelized versies van Rabbids, Warner Music Group, Web3
Wat vind je van de samenwerking tussen The Sandbox met gamegigant Ubisoft en de introductie van voxelized Rabbids? Laat ons weten wat u van dit onderwerp vindt in de opmerkingen hieronder.
Jamie Redman
Jamie Redman is de nieuwsleider bij Bitcoin.com News en een financiële tech-journalist die in Florida woont. Redman is sinds 2011 een actief lid van de cryptocurrency-gemeenschap. Hij heeft een passie voor Bitcoin, open-sourcecode en gedecentraliseerde applicaties. Sinds september 2015 heeft Redman meer dan 5.000 artikelen geschreven voor Bitcoin.com News over de disruptieve protocollen die tegenwoordig opduiken.
Saoedische prinses Reem Al Faisal lanceert 'eerste' Saoedische NFT-collectie
METAVERSE | 3 dagen geleden
Metaverse Real Estate Sales zal dit jaar naar verwachting $ 1 miljard bereiken
METAVERSE | 4 dagen geleden
Afbeeldingscredits: Shutterstock, Pixabay, Wiki Commons, The Sandbox, Rabbids, Ubisoft,
Vorig artikel
Dvision Network 2e LAND-verkoop op Polygon vindt met succes plaats
Disclaimer: dit artikel is alleen voor informatieve doeleinden. Het is geen direct aanbod of verzoek tot een aanbod om te kopen of verkopen, of een aanbeveling of goedkeuring van producten, diensten of bedrijven. Bitcoin.com geeft geen investerings-, belasting-, juridisch of boekhoudkundig advies. Noch het bedrijf, noch de auteur is verantwoordelijk, direct of indirect, voor enige schade of verlies veroorzaakt of beweerd te zijn veroorzaakt door of in verband met het gebruik van of het vertrouwen op de inhoud, goederen of diensten die in dit artikel worden genoemd.
Lees disclaimer
Reacties weergeven
Meer populair nieuws
Voor het geval je het gemist hebt
JPMorgan verlaagt zijn geschatte prijs van Bitcoin tot $ 38K te midden van volatiliteit
De toonaangevende investeringsbank JPMorgan heeft haar visie op de schatting van de prijs van bitcoin op lange termijn gewijzigd. De instelling had in november een langetermijnprijs van $ 146K geschat toen bitcoin meer dan $ 60K was. Een van de belangrijkste... Lees meer.
Nansen-rapport benadrukt groei van Defi en NFT's in 2021
Rapport: Nvidia's Lite Hash Rate Tech om Crypto Miners te stoppen 'was zinloos'
Russen op de hoogte van Bitcoin verdeeld over voorgesteld crypto-verbod, peiling vindt
Ubisoft Executive denkt dat spelers NFT's afwijzen omdat ze de voordelen niet begrijpen
Op 8 februari kondigde de dochteronderneming van Animoca Brands en het gedecentraliseerde project voor de virtuele wereld van gaming, The Sandbox, aan dat het een samenwerking aangaat met het Franse videogamebedrijf Ubisoft. Volgens de aankondiging zal Ubisoft zijn eigen land hebben in de virtuele metaverse, en de wereld zal beginnen met voxelized versies van Rabbids-personages.
The Sandbox werkt samen met Ubisoft, eigenaar van multimediagamefranchise om IP-elementen naar de Sandbox Gaming Metaverse te brengen
Ubisoft en de Rabbids komen naar de op blockchain gebaseerde virtuele wereld The Sandbox, volgens een aankondiging van het bedrijf. De gaminggigant Ubisoft staat bekend om zijn multimediafranchises, waaronder Assassin's Creed, Far Cry, Tom Clancy's, Prince of Persia, Rabbids en Rayman.
The Sandbox zegt dat het project "strategisch samenwerkt met Ubisoft om Ubisoft-game-IP-elementen te introduceren in The Sandbox-gamingmetaverse." Om te beginnen brengt Ubisoft personages uit de franchise Rabbids, een spin-off videogame van Rayman.
De Rabbids-videogamefranchise is enorm populair en medio juni 2021 werd gezegd dat de titel Mario + Rabbids Kingdom Battle meer dan 7,5 miljoen stuks verkocht. Statistieken van juni 2019 geven aan dat de hele Rabbids-serie videogames wereldwijd meer dan 20 miljoen stuks heeft verkocht.
In de loop der jaren is de Rabbids-serie van videogames en -shows populair geworden, zoals IGN in 2006 zei dat de game "boeiend en verslavend is en dat het gevoel voor humor van de titel een klasse apart is." Ubisoft is al in de wereld van non-fungible token (NFT)-technologie gestapt door Tom Clancy's gaming-serie te presenteren, met NFT's die gebruikmaken van de Tezos-blockchain.
In The Sandbox metaverse zal Ubisoft een entertainmentzone produceren met interactieve ervaringen. Het persbericht dat naar Bitcoin.com News is gestuurd, bevat voxelized versies van de personages en items van Rabbids. Guillaume Mammi, senior manager new business en partnerships van Ubisoft, zei dat het bedrijf ernaar uitkijkt om toe te treden tot de blockchain-metaverse-wereld.
“We zijn verheugd om de Rabbids naar de Sandbox-gemeenschap te brengen en spelers in staat te stellen hun eigen originele ervaringen te creëren met elementen van onze gaming-IP. We kunnen niet wachten om te zien hoe ze zich de wereld van de Rabbids eigen maken,” zei Mammi. De Ubisoft-manager voegde toe:
De Sandbox is een voor de hand liggende nieuwe leuke toevoeging aan de lange lijst van Rabbids-wereldinvasies, en een geweldige kans voor Ubisoft om een metaverse ervaring voor zijn merken te experimenteren.
De mede-oprichter van Sandbox zegt dat 'Ubisoft heeft bewezen dat het in staat is voorop te blijven lopen op het gebied van innovatie'
De native toke-sandbox (SAND) van de Sandbox staat op 36, in termen van de beste cryptomarktkapitalisaties, onder 12.474 cryptocurrencies. SAND heeft vandaag een marktwaarde van ongeveer $ 4,6 miljard en tot nu toe is de waarde van SAND ten opzichte van de Amerikaanse dollar met meer dan 3.400% gestegen.
Statistieken van cryptoslam.io geven aan dat in termen van NFT-verkopen aller tijden, The Sandbox op de negende plaats staat met een omzet van $ 364,1 miljoen. Van de $ 22,9 miljard aan op metaverse gebaseerde tokens volgens marktkapitalisatie, staat het SAND-token op de derde plaats onder de metaverse-concurrenten decentraland (MANA) en axie infinity (AXS).
Naast Ubisoft heeft The Sandbox sinds het begin van het project verschillende samenwerkingsverbanden aangegaan met bekende merken en beroemdheden. Partners zijn onder meer Adidas, Warner Music Group, Atari, The Smurfs, Care Bears en Snoop Dogg.
Sebastien Borget, COO en mede-oprichter van The Sandbox zei in een verklaring aan Bitcoin.com News dat "Ubisoft een wereldwijd gamebedrijf is dat heeft bewezen in de voorhoede van innovatie te blijven."
"We verwelkomen Ubisoft in de open Metaverse terwijl we samenwerken om nieuwe mogelijkheden te creëren voor spelers, fans en makers met blockchain en Web3", voegde The Sandbox executive toe.
Tags in dit verhaal
Adidas, Atari, Blockchain, blockchain Ubisoft, Troetelbeertjes, Guillaume Mammi, Metaverse, Metaverse Ubisoft, nft, NFT's, Non-fungible Token, Prince of Persia, Rabbids, Rabbids Invasion, Rayman, Snoop Dogg, The Smurfs, Tom Clancy's gaming-serie , Ubisoft, Ubisoft blockchain, Ubisoft executive, Ubisoft Metaverse, voxelized versies van Rabbids, Warner Music Group, Web3
Wat vind je van de samenwerking tussen The Sandbox met gamegigant Ubisoft en de introductie van voxelized Rabbids? Laat ons weten wat u van dit onderwerp vindt in de opmerkingen hieronder.
Jamie Redman
Jamie Redman is de nieuwsleider bij Bitcoin.com News en een financiële tech-journalist die in Florida woont. Redman is sinds 2011 een actief lid van de cryptocurrency-gemeenschap. Hij heeft een passie voor Bitcoin, open-sourcecode en gedecentraliseerde applicaties. Sinds september 2015 heeft Redman meer dan 5.000 artikelen geschreven voor Bitcoin.com News over de disruptieve protocollen die tegenwoordig opduiken.
Saoedische prinses Reem Al Faisal lanceert 'eerste' Saoedische NFT-collectie
METAVERSE | 3 dagen geleden
Metaverse Real Estate Sales zal dit jaar naar verwachting $ 1 miljard bereiken
METAVERSE | 4 dagen geleden
Afbeeldingscredits: Shutterstock, Pixabay, Wiki Commons, The Sandbox, Rabbids, Ubisoft,
Vorig artikel
Dvision Network 2e LAND-verkoop op Polygon vindt met succes plaats
Disclaimer: dit artikel is alleen voor informatieve doeleinden. Het is geen direct aanbod of verzoek tot een aanbod om te kopen of verkopen, of een aanbeveling of goedkeuring van producten, diensten of bedrijven. Bitcoin.com geeft geen investerings-, belasting-, juridisch of boekhoudkundig advies. Noch het bedrijf, noch de auteur is verantwoordelijk, direct of indirect, voor enige schade of verlies veroorzaakt of beweerd te zijn veroorzaakt door of in verband met het gebruik van of het vertrouwen op de inhoud, goederen of diensten die in dit artikel worden genoemd.
Lees disclaimer
Reacties weergeven
Meer populair nieuws
Voor het geval je het gemist hebt
JPMorgan verlaagt zijn geschatte prijs van Bitcoin tot $ 38K te midden van volatiliteit
De toonaangevende investeringsbank JPMorgan heeft haar visie op de schatting van de prijs van bitcoin op lange termijn gewijzigd. De instelling had in november een langetermijnprijs van $ 146K geschat toen bitcoin meer dan $ 60K was. Een van de belangrijkste... Lees meer.
Nansen-rapport benadrukt groei van Defi en NFT's in 2021
Rapport: Nvidia's Lite Hash Rate Tech om Crypto Miners te stoppen 'was zinloos'
Russen op de hoogte van Bitcoin verdeeld over voorgesteld crypto-verbod, peiling vindt
Ubisoft Executive denkt dat spelers NFT's afwijzen omdat ze de voordelen niet begrijpen