Review: JP Morgan Sets Shop op Decentraland, The Ethereum Blockchain Metaverse

Het eerste pand op de metaverse door een lang gevestigde gigantische wereldwijde bank, JP Morgan, is geopend op Decentraland, de op etherische blockchain gebaseerde metaverse.
We gingen natuurlijk op zoek naar wat een soort 3D-website of een virtuele stand kan worden genoemd die zich richt op crypto en defi.
Het eerste dat je ziet, is een gigantische tijger die ronddoolt, alsof hij welkom is in het hol van de tijger, waarbij de tijger schijnbaar een zeer web2-foto van Jamie Dimon beschermt, de CEO van JP Morgan die vaak bitcoin heeft afgewezen, maar tegenwoordig lijkt te zijn steeds meer genegeerd bij de bank.
De metaverse-omgeving van JP Morgan heeft een aantal interne video's die interessant lijken als je de tijd hebt, meestal crypto- of defi-gesprekken van conferenties die moesten concurreren met andere verleidelijke gebouwen in de omgeving waar we ook rondzwierven tot het punt waarop het begon een beetje verslavend te worden.
Ze tonen ook een mooie infographic met details over hun werk aan blockchain sinds 2015. Ik heb hier een paar trucjes gemist omdat het een erg 2D-infographic is in een 3D-wereld.
Met wat meer werk kun je je gemakkelijk een heleboel ervaringen voorstellen die met die 2D-afbeelding in de metaverse kunnen worden gebouwd.
Een interessante zou de satelliet-cryptobetalingen zijn die ze claimen, waar we nog nooit van hadden gehoord. Je zou hier gemakkelijk een raket kunnen krijgen die je naar de maan stuurt en een avatar demonstreert en laat je zien wat je moet klikken op je virtuele telefoon en misschien gaat de avatar terug naar de aarde terwijl je in de ruimte bent en dus de betaling doet.
Dat zou natuurlijk veel meer werk zijn en veel meer kosten dan het kopiëren en plakken van een infographic bij de hand en enkele video's die waarschijnlijk al op YouTube staan met de verwachting dat mensen zullen komen kijken naar een tijger die rondloopt, en natuurlijk JP Morgan .
Wat laat zien dat ze het niet helemaal serieus nemen en, als men een beetje cynisch wil zijn, beweren ze in feite dat deze 3D niets meer is dan 2D.
Zelfs met dat zeer beperkte perspectief hebben we nu een aantal leuke video's om naar te kijken om ons in slaap te brengen terwijl we voorheen niet eens wisten dat JP Morgan cryptovideo's heeft, en als we over het algemeen wilden zoeken, hebben we misschien veel tijd besteed om uiteindelijk ontevreden te zijn omdat curatie op zoek is met zoveel dat er nu meer terug naar de basis kan zijn met winkeldisplays.
Dat is aan de informatiekant. Je kunt natuurlijk ook op het web handelen. Er is ... nou ja, alle wereldwijde handel is nu vrijwel digitaal. Ze hadden ons kunnen vertellen over aandelenaccounts of crypto-accounts, een AI-bot had alle vragen kunnen beantwoorden die men zou kunnen hebben, op hun 2D-site kunnen ze linken naar een echte demo op de 3D-metaverse. Ze kunnen zelfs een 3D-terminal hebben met al die info en in- en uitzoomen, al die wizz. Zou het zich echter vertalen naar de bottom line? Nou, dat is de spaghetti op het muurgedeelte.
Je kunt in het begin echter niet veel verwachten dan een papieren scan op een digitale website, of in dit geval een 2D-scan in een 3D-omgeving, maar als je het meent dan is de vraag die ze zouden moeten stellen wat levert 3D dat op. 2d niet.
Dat zou een wetenschappelijke vraag zijn, waarom zijn mensen 3D? Waarom niet 4d of 2d? We weten het antwoord niet. We vermoeden dat dit in wezen komt omdat 3D ontdekking en dus willekeur en dus creativiteit en zelfs creatie mogelijk maakt.
Het zorgt vermoedelijk ook voor een veel snellere absorptie van informatie en een veel grotere onthoudbaarheid, evenals voor bewegingsvrijheid en beheersing van de omgeving.
Een afbeelding zegt meer dan duizend woorden, maar tot nu toe was de afbeelding beperkt tot 2D, en zelfs dat was zeer zeldzaam in bekwame schilderijen. Met tv-animatie kun je 3D-beelden, maar een wereld waarin je je niet bevindt, een statische vooraf geplande wereld waar je niets over te zeggen hebt, en dus geen controle hebt over de volgorde van gebeurtenissen, of welk deel ervan je kijkt. Het is een 3D-wereld in 2D. Je keuze is aan of uit, met de metaverse heb je de hele regenboog.
Omdat het een heel nieuwe wereld is, begin je met wat je weet en hier hebben we een 2D-wereld in 3D, wat prima is, want we hebben tenminste iets.
Maar over een decennium of twee zou je denken dat alle kansen en mogelijkheden zo ver zijn dat een nieuw medium een nieuw hulpmiddel is en de complexiteit van informatie wordt gecondenseerd in visuele representaties die je de kennis geven die je nodig hebt. wanneer u het nodig heeft, en met minder inspanning dan nu.
Daar is natuurlijk een hele branche voor nodig met eigen specialisten, maar dat konden we een paar jaar geleden nog niet.
De games uit de jaren 90 zijn binnen ons leven en we herinneren ze ons. In 30 jaar tijd bereikt wat in games is verfijnd met betrekking tot 3D-weergave, nu het punt waarop het een hele wereld kan zijn.
Het is zo geleidelijk en zo natuurlijk gebeurd dat het idee van een winkel in 3D klinkt als wat het punt is, omdat we zijn vergeten dat we dit eerder niet konden doen, en nu kunnen we, nu hebben we deze enorme kracht om iets te willen van niets in het digitale real-life-achtige rijk.
Dat wil zeggen, de metaverse is echt. Nog lang niet volledig ontwikkeld, maar in een informatie-economie kan het een van de grote sprongen zijn die op niets lijkt terwijl het zich ontvouwt, maar als we terugkijken, kan het heel goed voelen alsof de jaren 20 een andere wereld zijn.
We gingen natuurlijk op zoek naar wat een soort 3D-website of een virtuele stand kan worden genoemd die zich richt op crypto en defi.
Het eerste dat je ziet, is een gigantische tijger die ronddoolt, alsof hij welkom is in het hol van de tijger, waarbij de tijger schijnbaar een zeer web2-foto van Jamie Dimon beschermt, de CEO van JP Morgan die vaak bitcoin heeft afgewezen, maar tegenwoordig lijkt te zijn steeds meer genegeerd bij de bank.
De metaverse-omgeving van JP Morgan heeft een aantal interne video's die interessant lijken als je de tijd hebt, meestal crypto- of defi-gesprekken van conferenties die moesten concurreren met andere verleidelijke gebouwen in de omgeving waar we ook rondzwierven tot het punt waarop het begon een beetje verslavend te worden.
Ze tonen ook een mooie infographic met details over hun werk aan blockchain sinds 2015. Ik heb hier een paar trucjes gemist omdat het een erg 2D-infographic is in een 3D-wereld.
Met wat meer werk kun je je gemakkelijk een heleboel ervaringen voorstellen die met die 2D-afbeelding in de metaverse kunnen worden gebouwd.
Een interessante zou de satelliet-cryptobetalingen zijn die ze claimen, waar we nog nooit van hadden gehoord. Je zou hier gemakkelijk een raket kunnen krijgen die je naar de maan stuurt en een avatar demonstreert en laat je zien wat je moet klikken op je virtuele telefoon en misschien gaat de avatar terug naar de aarde terwijl je in de ruimte bent en dus de betaling doet.
Dat zou natuurlijk veel meer werk zijn en veel meer kosten dan het kopiëren en plakken van een infographic bij de hand en enkele video's die waarschijnlijk al op YouTube staan met de verwachting dat mensen zullen komen kijken naar een tijger die rondloopt, en natuurlijk JP Morgan .
Wat laat zien dat ze het niet helemaal serieus nemen en, als men een beetje cynisch wil zijn, beweren ze in feite dat deze 3D niets meer is dan 2D.
Zelfs met dat zeer beperkte perspectief hebben we nu een aantal leuke video's om naar te kijken om ons in slaap te brengen terwijl we voorheen niet eens wisten dat JP Morgan cryptovideo's heeft, en als we over het algemeen wilden zoeken, hebben we misschien veel tijd besteed om uiteindelijk ontevreden te zijn omdat curatie op zoek is met zoveel dat er nu meer terug naar de basis kan zijn met winkeldisplays.
Dat is aan de informatiekant. Je kunt natuurlijk ook op het web handelen. Er is ... nou ja, alle wereldwijde handel is nu vrijwel digitaal. Ze hadden ons kunnen vertellen over aandelenaccounts of crypto-accounts, een AI-bot had alle vragen kunnen beantwoorden die men zou kunnen hebben, op hun 2D-site kunnen ze linken naar een echte demo op de 3D-metaverse. Ze kunnen zelfs een 3D-terminal hebben met al die info en in- en uitzoomen, al die wizz. Zou het zich echter vertalen naar de bottom line? Nou, dat is de spaghetti op het muurgedeelte.
Je kunt in het begin echter niet veel verwachten dan een papieren scan op een digitale website, of in dit geval een 2D-scan in een 3D-omgeving, maar als je het meent dan is de vraag die ze zouden moeten stellen wat levert 3D dat op. 2d niet.
Dat zou een wetenschappelijke vraag zijn, waarom zijn mensen 3D? Waarom niet 4d of 2d? We weten het antwoord niet. We vermoeden dat dit in wezen komt omdat 3D ontdekking en dus willekeur en dus creativiteit en zelfs creatie mogelijk maakt.
Het zorgt vermoedelijk ook voor een veel snellere absorptie van informatie en een veel grotere onthoudbaarheid, evenals voor bewegingsvrijheid en beheersing van de omgeving.
Een afbeelding zegt meer dan duizend woorden, maar tot nu toe was de afbeelding beperkt tot 2D, en zelfs dat was zeer zeldzaam in bekwame schilderijen. Met tv-animatie kun je 3D-beelden, maar een wereld waarin je je niet bevindt, een statische vooraf geplande wereld waar je niets over te zeggen hebt, en dus geen controle hebt over de volgorde van gebeurtenissen, of welk deel ervan je kijkt. Het is een 3D-wereld in 2D. Je keuze is aan of uit, met de metaverse heb je de hele regenboog.
Omdat het een heel nieuwe wereld is, begin je met wat je weet en hier hebben we een 2D-wereld in 3D, wat prima is, want we hebben tenminste iets.
Maar over een decennium of twee zou je denken dat alle kansen en mogelijkheden zo ver zijn dat een nieuw medium een nieuw hulpmiddel is en de complexiteit van informatie wordt gecondenseerd in visuele representaties die je de kennis geven die je nodig hebt. wanneer u het nodig heeft, en met minder inspanning dan nu.
Daar is natuurlijk een hele branche voor nodig met eigen specialisten, maar dat konden we een paar jaar geleden nog niet.
De games uit de jaren 90 zijn binnen ons leven en we herinneren ze ons. In 30 jaar tijd bereikt wat in games is verfijnd met betrekking tot 3D-weergave, nu het punt waarop het een hele wereld kan zijn.
Het is zo geleidelijk en zo natuurlijk gebeurd dat het idee van een winkel in 3D klinkt als wat het punt is, omdat we zijn vergeten dat we dit eerder niet konden doen, en nu kunnen we, nu hebben we deze enorme kracht om iets te willen van niets in het digitale real-life-achtige rijk.
Dat wil zeggen, de metaverse is echt. Nog lang niet volledig ontwikkeld, maar in een informatie-economie kan het een van de grote sprongen zijn die op niets lijkt terwijl het zich ontvouwt, maar als we terugkijken, kan het heel goed voelen alsof de jaren 20 een andere wereld zijn.