Lebron James lanceert Bitcoin- en Crypto-educatieprogramma

Lebron James lanceert Bitcoin- en Crypto-educatieprogramma
Nieuws



Lebron James lanceert Bitcoin- en Crypto-educatieprogramma

De NBA-legende werkte samen met Crypto.com om onderwijs- en personeelsontwikkelingsmogelijkheden gericht op Bitcoin en crypto te ondersteunen.





Auteur:

Namcios



Publiceer datum:


28 januari 2022











De NBA-legende werkte samen met Crypto.com om onderwijs- en personeelsontwikkelingsmogelijkheden gericht op Bitcoin en crypto te ondersteunen.





























NBA-ster Lebron James en zijn Lebron James Family Foundation (LJFF) werken samen met cryptocurrency-platform Crypto.com om een ​​reeks educatieve en werktrainingsinitiatieven over Bitcoin, cryptocurrency en gerelateerde technologieën te lanceren.

"Door deze samenwerking beloof ik dat studenten en gezinnen een sterke basis zullen krijgen in Web3 en de innovaties achter op blockchain gebaseerde gedecentraliseerde applicaties die de toekomst van vele sectoren van financiën tot media tot kunst mogelijk maken", aldus de vrijdagverklaring van Crypto.com.







Het "I PROMISE"-programma van LJFF bedient meer dan 1.600 studenten en hun hele gezinnen met gezinsprogrammering en fundamentele middelen om hen te helpen succesvol te zijn op school en daarbuiten. Initiatieven van het programma zijn onder meer de I PROMISE School, die een nieuw model voor openbaar onderwijs heeft gecreëerd; I PROMISE Institute, dat middelen ter beschikking stelt voor hoger onderwijs en gezinsondersteuning; I PROMISE Village dat tijdelijke huisvesting bedient; I PROMISE Housing, het aanbieden van betaalbare woningen voor de lange termijn; en House Three Thirty, waar de inspanningen op het gebied van beroepsopleiding en financiële gezondheidsprogrammering worden onderzocht.







“Blockchaintechnologie zorgt voor een revolutie in onze economie, sport en entertainment, de kunstwereld en hoe we met elkaar omgaan. Ik wil ervoor zorgen dat gemeenschappen zoals die waar ik vandaan kom niet achterblijven', zei James in de verklaring.



















Dit is het laatste duwtje van Crypto.com om zijn merk mainstream te maken. In november betaalde Crypto.com meer dan $ 700 miljoen om Staples te vervangen als titelsponsor van de arena in het centrum van Los Angeles, waar James en de Los Angeles Laker hun thuiswedstrijden spelen. Het bedrijf tekende ook een deal met Matt Damon om het gezicht van het merk te zijn in zijn nieuwste reclame-inspanningen.

De inspanningen en investeringen van de miljardairs van Crypto.com lijken echter verkeerd toegewezen te zijn. Eerder deze maand kreeg de beurs te maken met een hack die ertoe leidde dat 400 klantaccounts werden gecompromitteerd en miljoenen dollars verloren gingen. Tot de erkenning van de inbreuk op de beveiliging, werd de communicatie van Crypto.com bekritiseerd omdat het vaag en onduidelijk was. The Verge meldde dat officiële berichten van het bedrijf destijds verwezen naar een "beveiligingsincident", en een vroege Twitter-post vermeldde alleen dat een klein aantal gebruikers "verdachte activiteiten op hun accounts rapporteerden".






Tags

termen:

LeBron JamesOnderwijsBitcoincrypto











Door
Namcios